sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Hejsvejs!

Kategori: Den enda kategorin

Nu kommer jag inte blogga på ett tag eftersom vi snart rullar mot Stockholm och hotellet där vi ska sova inatt. Imorgon bitti går flyget till Gran Canaria, Puerto Rico. Ska bli såååå underbart skönt att komma till värmen och solen. Jag älskar ju vintern, men just  nu är det ju typ töväder :( Jättetrist... men det ska bli kallare i alla fall! Så kommer nog vara en vit jul! Har precis lämnat in den näst sista uppgiften innan det till 100% är jullov. Ska göra den allra sista ikväll på hotellet. :) Nä nu ska jag se till att jag har packat ner allt och sen ska jag och mamma till stan och köpa några sista julklappar. Vi hörs väl om en vecka typ då! See yaa! God Jul och sånt!

 
xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: