sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Eskilstuna med mamma!

Kategori: Den enda kategorin

Ja, nu  ska jag och min lilla mamma iväg till Eskilstuna och fixa lite ärenden. Bland annat så har jag hängt undan ett halsband där :) (lägger upp bild strax) Jag önskade mig det halsbandet i julklapp och skulle också få det va min moster m. familj & mormor & morfar, men min moster måste ha glömt det samt 9 par örhängen på någon affär... och förmodligen så har någon sneaky  liten tjuv hittat det oc blivit glad... jävla folk alltså... Sen hade det tagit slut i Katrineholm så får nu åka till Etuna och köpa ett nytt :) Tur att dom hade det där! Nu ska vi i alla fall åka, ska bara lyfta in min lilla bebis från hagen först. Hon älskar att vara ute i snön och sin hage om dagarna, men hon älskar också att få mysa ner sig i sin varma vinterbur om kvällarna. Jag ska försöka berätta mer om julen och resan senare idag!


xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer

  • Heli säger:

    Har ni kollat hos polisen, tror att de har hittegods

    Svar: Mimmi har kollat över allt, nån dum typ som snott det...
    Hanna

    2012-12-27 | 15:56:10

Kommentera inlägget här: