sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Det där med ork

Kategori: Den enda kategorin

Det är konstigt hur det fungerar med mig egentligen, jag skulle ju som sagt gått upp åtta, men råkade bli 09.39... aja behövde sova! Men hur som helst så fick jag det som jag skulle göra gjort och det blev ju jättebra i alla fall! Men nu efter att jag kom hem från skolan är det som att orken bara rann ur... jag har kollat genom mina foton jag tog idag samt valt ut till viss del vilka som är ett urval till mitt egna projekt "vinter". Men sen då? Näe, då bara gick jag i standbyläge typ... fixade visserligen julkort med mamma nu som vi beställt, men ändå.. jag som skulle göra minst en skoluppgift till innan jag skulle sova OCH jag skulle lägga mig tidigt? Gick ju bra... haha... jaja, jag behövde nog en lugn kväll förmodligen, har ju ändå hunnit massor idag! Men jag har ju destomer kvar till imorgon. Nu ska jag göra mig klar för att sova och jag är faktiskt riktigt trött så borde inte vara svårt att somna, I hope! Jag saknar min familj såå mycket!! Ska bli underbart att komma hem till dom och veta att jag inte ska åka därifrån inom några dagar! <3 (även om jag älskar falun och supertrivs här i min lägenhet så är ju familjen inte här och jag ääälskar att umgås med familjen)
 
 
 
Sov gott,
xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: